Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


toothfairy?

Well hi earthlings :*


haaaa apetew? BRACES KE OMG TAKUTNYAAAA

Alhamdulillah finally ada rezeki empunya diri ini tuk memakai braces. ihiksss padahal plan dari lepas upsr, dah masuk uni baru pakai, sokay, manusia merancang Allah yg tentukan. ihiks.

Meh saya payung gambar before after meh :')



So cerita dia saya buat braces dekat dental avenue, prima avenue, subang. Buat metal biasa jo tu pun dah 7k hewhew :'0 Tapikan Alhamdulillah service dia mmg tip top, dentist dia super friendly and caring and semua yg baik2 lah. Everything's so professional and i lahv it so much! Intrested? Ask me more (sumpahlaaa acacah :p)

In need of a toothfairy? TAK PAYAH
Braces tak sakit pun sayang. Yup maybe for the 48 hrs right after wearing it u'll feel uncomfortable and some sort of pain but it is just for a while. Kalau rasa sakit sgt pi telan painkiller tapi takmo telan bebanyak as its bad for ur health! 

OK tu je kot, nak tau tak skang dah pukul 2.59 AM. Saya tokleh tido sbb breakfast tadi telan kopi arabica kaw kaw punya. eeeee saya rasa saya mmg tokleh minum kopi la, konpem susa nak tido. Takleh salahkan kopi gak kan senanye. Haaa tanaklah merapu. Toodles :* Assalammualaikum