Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Barrakallahufik




Salamualaik !
Kakak kita kan dah nak kahwin
Ye lah yg dkt sebelah kita tu
Manis kan muka dia?

Dear Dr Diyana
Barrakallhulakuma wabaraka alaikuma wa jaala bainakuma fil hoir.
Sorry kat phone x de tulisan jawi ah

Congrats kakak ku yg kiut lagi bijaksana
Tak sampai lg dua bulan dah nak jadi puan!
Uyuyuyuyuyu nanti geng kita masa raya makin kurang
Nasib kak ikha belums kawen hehe

Ok congrats kak Ana!
Moga berbahagia dpt anak yg comel lote yg tembam tambuns habis biar boleh cubit gigit pipi yg montoks tu

Terima kasih sbb selalu motivate diri I ni ha hehe.
Yg selalu kena paksa ajar kita bio chem. Phy pun kena. Bila sama sama tak tau kita tanya encik IR tu hahaha

Congrats awak ;)