Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Faedah?

Kadang-kadang aku geli hati tgk org yg berlagak ni. Diva sgt
 
Kau ingat kau kekal kat atas bumi Allah swt ni? Lawak ah
Macam macam ragam & peel org aku jumpa. Tbh kpd org2 yg anti pengawas ni. Direct.
 
Kpd Sang retired
Kenapa tak tegur kitorang dpn2 or cakap bebaik? Siap nak bagi surat layang.
Pandai pulaktu pilih time. Letak surat kat locker kpu masa kitorang tgh kem. Tak menceroboh ke tu namanya?
 
Kpd Sang Muda
Lawak lah bila guna aku-kau dkt org yg lagi tua. Lawak sgt adik, terima kasih. Nak tiru akak sayang eh bagi surat layang ni? Adik, jgn spoil. Res pmr pun korang tak dpt lg pastu nak kurang ajr. Padahal waktu engko nak pmr dulu betapa sygnya BADAR F4 ni siap adakan usrah nak bg semangat & pupuk kasih syg dalam diri engkorang. Kenapa adik?
Berkecai. Pecah. Musnah.
 
Walaupun kami dihina sebegini rupa tp insyaAllah selagi kesabaran masih bermukim di dada. Amanah yg diberi ni akan kami pgg dan kami jalankan semata mata hanya kerana ALLAH swt.
 
Repent pls. Wallahualam