Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Elegi sepi


Best kan jadi burung? bebas. Boleh terbang kemana mana dia nak. Jauh. Jauh dia pergi.
Kalau ada masaalah boleh tak aku nakjadi mcm burung? Aku tak kuat nak terima. Tapi akan aku cuba

Siapa cakap PRS takde masaalah?
walaupun aku sendiri pengerusi bimbingan dan kaunseling.

 Aku suka dengar masaalah org, lagi specific kita panggil sahabat. Best, rasa macam wah aku dapat bantu dia.

Tapi utk aku sendiri? Takde. Org atau lagi specific kita panggil sahabat. Sahabat yg aku percaya, sayang selama ni pun tak mampu nak dengar masaalah aku. Sanggup dia aibkan aku. Astaghfirullah.

Kemaafan tu perlu bila kita buat salah je ke? Like seriously? Kalau aku mntak maaf tu kira aku ade buat dosa besar lah dengan kau.

Blog. Terima kasih, aku rasa kau dah dengar masaalah aku.



Susah nak cari org yg setia dan jujur sekarang ni.
Aku memang sensitif part kawan
Dan I/Allah masih mampu dikawal.


Dayah cakap setiap kali habis solat doa kat Allah biar Allah turunkan nikmat seorang sahabat yang setia berkawan dengan kita lillahitaala.