Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Sekadar perkongsian

Assalammualaikum w.b.t
Adikku totally spies.

I've no idea actually. Who can teach me Biology? who can assist me to love this subject? Subhanallah.Even though aku dah dpt cikgu yg terbaik utk ajr aku. Aku tak perform results yg terbaik dlm ujian 1 utk subjek ni. Lagi best bila cikgu cakap nak tampal results satu batch. It's a big Wow. Biar aku rasa insaf sikit. Aku sokong idea cikgu tu walaupun aku sendiri yg akan merasa MALU. In Shaa Allah, Masa masih ada. 

Bila aku tgk akak2 tu naik pentas. Aku rasa gembira seolah-olah aku dpt merasa kebahagiaan ibu dan bapa mereka. Cikgu2 mereka. Subhanallah. Cikgu Zaki cakap, kita kena TAWAKAL lepas dah berusaha. 

" Orang yg stress adalah org yg bnyk berfikir dari berzikir"

Cikgu Zaki pun cakap, kita kena kuasai subjek2 fardhu ain dahulu seperti PQS and Syariah, Bahasa Arab baru subjek2 fardu kifayah. Sebab Allah cakap 

" Aku akan membantu satu golongan dahulu, dan golongan itu adalah golongan daripada umatKu yang belajar mengenai ilmu agama"

Maka disini telah terang lagi bersuluh. Cuba kita try. Kita kan selalu abaikan subjek agama ni katanya senang. Kita cakap 'ahhh aku lagi takut sub blanlabla, itu killer subjek, subjek agama tu nanti2 boleh'. It is not sayang. Kalau kau study sebanyak mana pun subjek killer kau tu, kau tinggalkan sub fardu ain kau tak akan kemana.

Lagi satu, perempuan kalau duduk bersimpuh tu lagi baik dari perempuan yg duduk bersila. Cuba kita amalkan dari sekarang. Nasihat utk diri aku sendiri jugak.

22.3.2013 Selamat Hari Lahir Ummi. Semoga Allah melimpahkan rahmat dan kesihatan yg baik. Ana Uhibbuki hubbun jamaa.

Congrats buat semua pelajar lepasan Spm :-)
 Tahniah buat Amanina dan Amalyna dpt jadi pemantun terbaik :-)
Mabruk Alaik buat Syer wa Aina :-)