Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Long Distance


Assalammualaikum. Hai hai *lambai tgn*.
At last dpt jugak duduk rumah. Hari Khamis haritu daripada asrama, straight pergi Putrajaya then naik kereta api pergi Kelantan. Last-last tak sempat jugak tgk akad nikah abg faris so just datang waktu tengah hari je lah. Sama cantik je abg faris & kak timah. Tahniah !

Malam tu kita org (aku & cousins) pergi Wakaf Che' Yeh. Pasar malam tu mmg dpn hotel je. Besar gila ah kan. Jalan punya jalan then aku boleh sesat. Mcm org gila aku kat situ. Tanya penjaga kedai, Entah tk phm aku loghat Kelantan,  tapi aku boleh catch up sikit ah apa dia ckp. Nak dibuat cerita aku boleh lupa nama hotel tu. Lagi gila lah kan bila tgk credit dah habis. Menangis tak berlagu aku kat situ. Jalan punya jalan terjumpa fikri. K , dia pun sesat. Kesian Kak Ikha penat cari kitaorg. Lepastu fikri pun bgthu lah nama hotel tu. Khaleeda Inn. Pastu sorang-2 makcik kteorg tanya. Jalan sini lah pusing sana lah , at  last jumpa jugak hotel. Alhamdulillah. Pengalaman sepahit lime water jugak lah kan.

HazaWaKaza<------ Maksudnya whatever *dlm bahasa arab*. Eceh, haha takpe utk pengetahuan jugak kan. MERDEKA ! Tetiba, Ye lah Me sooo sad kena sambut Hari Kemerdekaan kita dlm train *lempang*

Trial. Results semua paper dah dapat dah. Alhamdulillah even tak straight tapi meningkat. Frust jugak ah bila Bahasa Arab boleh turun B. Aku percaya ada hikmah di sebaliknya. Eceh, tapi yg penting aku kena banyak study lagi. BI aku A for the first time. Last dapat pun waktu form 1. Straight aku call mak aku hehehe. Thank you teacher :-)
K. Congrats utk sesiapa yg straight. Ramai kot. Kawan- kawan, Semoga kita semua dpt 9A, Amin. Dengan Izin Allah. Jaga hubungan dengan Allah, Ibu bapa,cikgu-cikgu, adik beradik, kawan-2. Good Luck, Tinggal sebulan lebih je ni. All the best!

Bersyukur. Allah sayang kepada hamba-Nya yang bersyukur :-)