Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Nak Raya Dah.

Hai, Assalammualaikum.
Dah lame tak update. Haritu Trial, Alhamdulillah dpt jawab. Cuma paper Science dgn BM tu aku tk confident sgt. Mcm main2 je waktu jawab, hailaaa entah lah. Tawakal.

Paper Sejarah dh dpt dah. Frustated 77% je. Paper ramai ckp susah tp ramai boleh score. Aliaa' boleh dpt 100%. Cikgu Suriani ckp 'halima, awk sebenarnya boleh dpt 90ke atas, yg awk salah semua soalan yg senang. awk cuai'. Terima kasih cikgu sedarkan saya. Tapi salah aku jgk sebab tk baca soalan betul2 sebab time tu panas sgt kat dewan besar tu dan yg aku tau cepatlah habis jwb sebab tu paper last lepastu aku nak tidur. TERUKS noktah. Dah tk dpt nak challenge Yana, sbb yana ckp kalau sej aku 'A' dia nk bg hadiah. Melayang hmmm. Tinggal aku harap Maths aku dpt cover kertas Sejarah tu. Harap yg terbaik, Amin.

Okay berlalu sudah cerita sedih. Sekarang ni musim cuti ye sahabat2 sekalian. Aku dh active fb balik, sebab? entah . Aku rindu kot nk chat dgn ex-mgs. Number depa major aku dah hilang. 

Tadi chat dgn Humairah. Makin cantik kawan aku tu.

Ehem. Hahahaha, mengarut je minah ni. Awak lg cun Cik Nurul Humairah Tahir :) Good Luck okay PMR, Do the best. Congratulations on your Trial results . Fatimah, Intan, Almaz, Khairiyah and sesiapa je lah. Hebathebat :D

Yg ni Kak Nisa'. Facebook Kakak angkat time dolu-dolu. Sangat lama okay tk jumpa. Last mase drjh 4 kot. Sekarang dia 17, SEMESRA. Jumpa balik dekat fb.Nasib masih ingat. Hahahaaa sengal je bila fikir balik. Makin ayu dibuatnya. Muka mirip Emma Watson.

Hai saya Asma . Saya yang paling comel wuwuwuuu n.n 

Bye, esk lepas Subuh dah gerak utk pulang ke kpg halaman tercinta dkt Selangor.And, Selamat Hari Raya . Jgn lupa dah habis baca post ni kena bg duit raya //joke. Maaf andai terkasar bahasa & buat salah. AmpunAmpunAmpun.