Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Unbreakable

Harini 143 <3 Semalam birthday ELI dan L. K birthday Eli memang tak meriah disambut ahh, Naseb Tkarai adee. Birthday L kemain haa smpai jadi Worldwide dkt twitter. Dan smlm jugak birthdayy N kepunyaan Asma. Birthday Izzati ank kpd Ckgu Kahar jg tdk dilupakan. Dan semalam punya semalam birthday budak kecil yg sgt becok ainfatina. Dan Semalam punya semalam punya semalam birthday FarahMoshy tdk ketinggalan juga birthday Sobhir (:

Okayy birthday aku mmg jauhlah lagi yeee. Birthday aku same dgn DooJoon, Rai silalah jelly. Dan same juga dgn birthday M.Nasir #waaaaaah , kau ade? Dan Katy Perry juga pernah menyanyikan lagu 'Firework' yg di dalam lirik lgu tersebut tertulis 'Like The Fourth Of July'. See special kan? 14 hari lps birthday aku birthday IF. Terbalikkan birthday aku tu jd birthday Kak Wani !

Rilakkuma, there's Panda! Special picture for you :D Dan kpd FarahWawa jugaa

Maka Selesailah muqadimah tentang birthday harini. Tadi ain call tanye psl k.kursus , wawa pon wtw tanye. Haaaaa aku tak lah serajin amalyna mahupun sehebat nurul azlin untuk fokus di dalam sesuatu kerja yg melibatkan internet. Siapa suroh cari bahan kat tenet, memang youtubeeeee je lah jawabnya.

ELI <3 HBelated. Saje wish lambat ^_^ . L , hb tooooo 
# Td Asma baru call dia ckp dia belikan tali pinggang utk N . How sweet they are. Gatalisms *hawh* :>

Ninaaaaaaaaaaaaaa ! IMY. Dah 3 hari 3 malam aku tak serang dorm kau dan tak dengar bebelan kau dan nasihat kau. Ok. tak boleh nak rndu sgtlah nanti amal jelly, itu twin dia.

*Tanny, lagu blog kau teramaaaaaaat lah syahdu. Anny, skin blog baru cantik <3

K.bye , nak pergi demam.