Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


More on Terharuuuu

Aaaaaaa. Rindunyaaa blog. Tak pon sbnanya, Dah dua minggu tk sentuh laptop. Tp online guna phone jelah. Weeh onl guna phone best. Sumpaaaaah, kalau bkk youtube tk payah tunggu# terus dapat. Ape lagi, layan Dream High2 smpai ep 5 laa hihi.Tpkan, balik rumah jumaat haritu , harini dah kena balik rumah lagi satu. nau lah rumahnye tu kan. Dan harini jugak lahh dapat merase pegang laptop setelah berapa abad aku pergi meninggalkannya. //ayat takde nak poyo lg?

dpt je laptop terus on fb, dan dann
ok terus tgk wallpaper laptop balik. baru perasaaan. Punyalaah menjerit mcm apa bila tgk gmbar tu. Thanks Ikoiiiiiiii :'>


K.Ikha edit gambar ni and jadikan wallpaper . Terharuu mak, ada abg kyuhyun, kakak sulli and boypren taemin. Muehehehe sukanyaa :3 

Pastu dkt fb tgk profile, Ajk Math si ratty ade post
Mak aihh. Baru sedar aku tk hantak top gear tu lagi. TERLUPA gilaa omg. Naseb baik si Amal pon tk hntar lg. Kesian kau ratna kena marah. Tp aku lg kesian konpem terok kena mrh Isnin nanti. Cikguuu, saya sorry :<

Lepastu on IM, ok terharu lg sekali
Weweet, kembaaaang semangkuk. Terimasss♥ #747

Okyy jam dah nk pkl 4. Tak iron baju tudung segala bagai tu lagi. Lagi 2 weeks exam 1. Wish me Luck :]