Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Facebook

Ya Allah,  jadikanlah diriku ini seorang yang penyabar :')


Entry kedua harini. Sorry lah menyemakkan dashboard korang. Tapi aku sgt geramm. Geram gilaaa babun. Babun pon tak gila macam ni aaaaaah. Jahatnyee bohong orang, Cakap 22 Dis semua org kena tukar timeline. Tarikh tu dah lepas dah pon. Takde bende pon yang tukar. Aaaaaaaaaaaaaaaaaah. Tak tau eh tipu tu dosa besar ? Tak belajar eh ? EEEE

GERAMNYEE. TIMELINE, BOLEH BELAH TAK ?
Cik Timeline, saya merayu supaya awak boleh belah dan terus belah dan berambus dari mata saya. Sebab saya tak sukaaaa sgt dengan awak. Saya harap awak faham :'>

Help Me T.T Segala tutorial aku dah cuba tapi tak menjadi. Aaaah , bantuan anda sangat-sangat diharapkan.

Weh timeline, kau tau tak sebab kau aku dah ade acc baru. Sebab kau laa. Aku rimas lahh dengan kau. Asal kau tipu orang haa ? Aku dah tertipu kau tau ?

Sabar. Orang puasa kena banyak bersabar. Thanks sudi layan aku mengarut, Doakan aku jadi seorang yg penyabar eh? TERIMA KASIH BANYAK BANYAK