Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Aimi ♥

Heyya there :)
 
Harinie nak cerita pasal bdak yg ade kat ats nih, comelkan ? *aimi jgn kembang* Okayy sebenanye dah lame da nak buat post psl bdk ny. Sebab ? sebab gamba dy yg kat atas ni comel sgt ^___^. Aimi pon asek tanye ble nak buat post ny , So sekarang ni bukti :)
name pnoh dy Aimi Afiqah Sulaiman. bufday 215. Perangai dy lebe kurang aku je. samesame cengeng  eh jangan bace malumalu --' haha. Tapi kte samesame comel kan :) #kayy perasan. Waktu f1 dy same dorm ngn ak , fairuz 2 tapi sampai stengah tahun jelahkan. Waktu first day dy msok dorm tu ak ingt lg kakak dy tlg bwkkn barang and semua. Mule-mule ak pke aimi ni f4 sbb tinggi sgt . Sbb tu ak ta brani sgt na tego , tapi lpas dy knalkn diri baru ak tawu kte sebaye , haha.Pastu aimi ni nampak cam sombong tapi lpas sminggu knal kauu becakap takk terhenti. haha XD.Pastu ak ingt lagi ade satu malam tu kaw nanges sbb rahsie. hehe.Anyway dy ade blog taw. klik sini . Follow jgn ta follow
Eh , Aimi bherp ak tauu. Kau ade ? haha. Kayy Aimi♥ syg kaw lebeh :)