Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Darah

Fake Smile Everybody :/
Ahaa. korang takut darah tak? aku takuut gila woah. Kaw na suro aku cuci longkang lagi aku sanggop dari cuci darah. ERRK SUMPAH TAKOT.

Okay cerita dia macamni. Haritu kat asrama tangan Diela brdarah sbb kena cutter. Aku tgok jari telunjuk dy hampir nak putus gituu. Darah jari dy melimpah non stop. Gila aku fobia. Aku yg tgk ni pon berdetap detupp kauu jantung. Diela lagilah melalak cam hape.

Mase aku empat tahun aku hampir pengsan sbb kena duri bunga ros. Seminggu jugaklah demam. hoho semua darah aku takut kecuali .. erkk perempuan fahamlah darah hape tu.

Ayah aku pon. Kalau ta dy doctor taw. Tapi sbb takut darah so jadilah dy sbg seorang engineer. Anak ayah lahh katekan ^^,

Aku darah O . Darah O bagus sbb bole sumbang kat sume jenis darah . Tapi korang jgn cari aku dulu taw. Tunggu aku betol2 brsedia baru aku share.

Tapi bila aku betol2 sedia ek ? =='