Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Discharge at last ;)

H E L L O :)
Guys , at last my mom released from hospital . As you guys know from the last post , doctor kata nak discharge mama tapi tak dischargedischarge pon kan :/ . heyya now mama free , MC sampai 7/6 weih siape taknak gebang . But she must help herself in health , no sugar anymore or take it in a minimum amount . wootwoot , thanks doctor , nii yang nak promote hospital nii ,

OKAY KAWAN KAWAN , ANDA SIHAT ? ANDA SAKIT ? KALAU SAKIT DATANG HOSPITAL SELAYANG YAW !
ALL FACILITIES PROVIDED . NURSE BAIK 2 . MAKAN SODAP (no sugar and salt at all ) =.='. AND MURAH GITUUU (goverment kan) .

Nyet , aku temaan mak aku kat sane sampai empatharitigamalam weih , haha keje aku ? makan , solat , online , makan balik then tido . heee , mama turun 2 kilo . aku naik 2 kilo kot . ngeh ngeh . satuuuu , tiap malam dpt air HOT CHOCOLATE taw , my peberet gituu , so aku sebagai patient yg sakit pon kebas setiap hari *ukey sorry mama :)

ANYWAY A THOUSAND THANKS TO THE DOCTOR FOR THE HELP



* maaplerr doctor tu takde le sebegini rupa weih , kalau HAWT cengginih aku pon taknak keluar sepital weih :)