Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


autistic children

hello peeps , kalineh nak share pasal autism @ autistic children .
hape mende tuh ? neh adlah buda2 yg teramt hyperactive . jgn maen2 , ade juga yg genius tau ! so jgn pandang sbelah mata and kalau nak pandang kena pakai dua belah mata okey ? *start nak merapu neh ,

So , tadi dlm WHI ade lah keluar dyorg ber choir , tersangat sangatla comel , aku sukee tengok dyorg sgt2 bersemangat menyanyi . ade jugak yang tersengeh sengeh tak menyanyi , kena fahamla dy org tu macammane kan kan ?

so untuk tidak mempanjanglebarkan bebelan aku korang tengok la neh <3
amek dari pakcikyoutube



*sila kuatkan volume laptop masing masing untuk pendengaran yag jelas . gahhrr



hee . buda yang comel !