Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


erk , kau panggil aku 'KAK' ?

Hi & Assalammualaikum
ye, hw aku ta siap lagi aku tau . hee . korang tau tak cara nak hilangkan sifat MALAS. whathebabun sungguh ! dah bukan tu aku na cecite nye . semalam pegi KL , anak bos mama kawen . *ape kau nak tengok pict dyorg ? hee . takpayah sebab aku tak sempat nk amek .

*tengok gamba aku nan adek uke takk ? . hee .



lepas habes wedding . balek mlake , singgah farmasi kejap .
nak beli vitamin mama . akuyg masok dalam belikn . ouh abang yg jaga kedai tu encem sungguh . muke macam ACAP SINCLER . hee .my peberet tuu . aku sukee XD

*hape kau tak kenal acap sincler ?



hape la kau . neh pon ta kenal . *huahuahua
heh tapi bole lagi mamat tu panggil aku 'kak' . whathebabun ?. panggil adek kan lagi manes tu . hee :) .

dah dah . KLCC panggil aku suro sambung .
&& maybe ta sempat update blog lagikot . lusa nak balik hostel .
siapa yg follow tu tenkkeyuuu much much . hee . sayang korang :)