Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


aku tatao nak letak tajok ape , shopping hari ahad kot ? ngek bace je laa post neh

assalammualaikum wbt , hye nenekatuk sekalian sehat ?
hari neh nak cerita pasal hari neh . *ape mengong sangat ayat tuh ? wateva .
oih , hari neh hari Ahad . ramai orang santai duduk rumah dgn family , ade jugak yg buang duit pegi jalan jalan ngee:) kutok diri sendiri nampaak ?



eih tu semuaa aku beli tadi dkt DP *pembetulan , pilih sendiri duit mama yee !
tak de le banyak benau , semua aku beli atas keperluan orait ! halima neh ta de le boros bebenau

barang & keperluan

sandal : asrama punye yg dulu macam hawau dah putus
epop : bagi mensucikan mata & menenangkan fikiran aku ouh
test pad : buat hw
jam : jam dulu dah rosak *beli minggu lepas padahal
phone case : yg neh mama yg suro beli
penanda buku : sebab comel
shawl : sebab warna cun

haaaa , kan munasabah semua tuu !



menggedik kejap dgn shawl baru



neh phone baru , mama belikan mnggu lepas ngee(: kebahagiaan disitu
sayaaang mama




eh eh blog siape tuu ? mcm kenaal je



dok rumah , bosanbosan aku buat penanda buku gambar kyuhyun *dari epop bln 3 wee(:



belakangbelakang , heh tulesan haprak jee

okelah kesian dekat tangan aku penat picit keyboard lamelame
*nak on twitter actually ngee (: byebye !