Halima says;
Big Smile Please

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Kata-kata seperti ubat. Bermanfaat ketika sedikit dan membunuh jika berlebihan :D


Bigfoots!

sunshine(s)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Sakit KAKI !

Erk , berdasarkan topic kita pada hari ini secara rasionalnya (eceh mcm Dr.Fadhilah Kamsah pulok*)..

wokeh , straight to the point , kaki halima SAKIT sgt thp cipan anak tenok cucu tapyr tawu? erk , kalao la ak ni doktor , dah lame bedah kaki ni , potong terus lagi senang =.='..

Mesti korang nak tawu kan mcm mne boleh sakit ? Erk , kalao taknak tawu pon takpe , halima bagi tau jugak , keh keh . yang sebenau-benaunye (jd org Mlaka kejap) , cuti skolah , asikk makan ajee , ehem ehem* berat bdn pon ape lgkn? bertambah aje laa , kih kih kih , tapi takde la sampai obes ke overload. Nasib baik ketinggian nih boleh melindugi berat badan :) .

So , merisaukan berat badan nih ,no more nasi! and halima pegi exercise lor , jogging , cycling , sit up and paleng tak tahannyer lompat bintang seratus kali . haha , macam dkat PLKN dah. so dgn gaya hidup sihat yg halima lakukan skarang , nyet2 berat badan dah turun* , perut dah kempis =) , kaki masih sakit =) ....



doakan cepat sembuh taw , kejap lagi nak naik dorm aras 3 , erk kalao ade aras 4 , aras 4 la aku dapatt yeeee? , =.='